Liceo Scientifico Jacopo da Ponte

Vai alla navigazione principale. Vai alla navigazione contestuale. Liceo Scientifico Jacopo da Ponte. Via S Tommaso DAquino, 12, Bassano del Grappa VI. Tel 39 0424 522280 Fax 39 0424 228073. Email vips010007istruzione.it Pec vips010007pec.istruzione.it. Codice per la fatturazione elettronicaUF3KV6. Piano annuale delle attivita. Piano dellofferta formativa. Le nostre attivita. Orientramento in uscita e stage. Ufficio Relazioni con il Pubblico. La Scuola in chiaro. La nostra scuola sul social.

OVERVIEW

The website liceodaponte.gov.it presently has a traffic classification of zero (the smaller the superior). We have traversed nineteen pages inside the web site liceodaponte.gov.it and found nineteen websites interfacing with liceodaponte.gov.it.

LICEODAPONTE.GOV.IT TRAFFIC

The website liceodaponte.gov.it is seeing variant quantities of traffic all through the year.
Traffic for liceodaponte.gov.it

Traffic ranking (by month) for liceodaponte.gov.it

Traffic ranking by day of the week for liceodaponte.gov.it

Piazza da Ponte la community del Liceo da Ponte

La community del Liceo Da Ponte. Libri di testo e cancelleria. Libri di testo e cancelleria. Alessandro Barbero! Il Comitato Genitori Liceo J.

Sala docenti risorse per professori della scuola italiana.

2015 jordan 3 shop online. 2015 air jordan 3 online shop. 2015 jordan shoes online shop.

WHAT DOES LICEODAPONTE.GOV.IT LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of liceodaponte.gov.it Mobile Screenshot of liceodaponte.gov.it Tablet Screenshot of liceodaponte.gov.it

LICEODAPONTE.GOV.IT SERVER

I found that a lone root page on liceodaponte.gov.it took one thousand four hundred and eighty-seven milliseconds to download. I could not detect a SSL certificate, so therefore our parsers consider liceodaponte.gov.it not secure.
62.149.142.219

We diagnosed that liceodaponte.gov.it is operating the Apache operating system.

Liceo Scientifico Jacopo da Ponte

DESCRIPTION

PARSED CONTENT

The website states the following, "Liceo Scientifico Jacopo da Ponte." I viewed that the web site stated " Via S Tommaso DAquino, 12, Bassano del Grappa VI." They also said " Tel 39 0424 522280 Fax 39 0424 228073. Codice per la fatturazione elettronicaUF3KV6. Orientramento in uscita e stage. Ufficio Relazioni con il Pubblico. La nostra scuola sul social."

ANALYZE SUBSEQUENT BUSINESSES

Lidepo - Inicio

Bienvenidos a la página Web del Liceo de Poás.

Historia y Ciencias sociales

En esta página podrás encontrar información de sitios web adecuados para estudiar e investigar las distintas temáticas tratadas en clases. Además, puedes revisar imágenes, videos y titulos de películas utiles para enriquecer tus conocimientos.

LENGUA CASTELLANA

Lunes, 2 de enero de 2012. Hace referencia a una reflexión personal con respecto a un tema de interés público. Se caracteriza por ser fragmentario, creativo; presenta una tesis que luego se sustenta con argumentos e información pertinente al tema; refleja la personalidad de su creador y debe ser producto del conocimiento y dominio acabado de las formalidades en su redacción.